Torsdagsfunderingar

Det är ju himla typiskt att himlen är full av moln idag när jag för första gången på x antal dagar inte har en enda sak planerad. På senaste har det varit mycket random ärenden, allt från teorilektioner till bankbesök till att mata katter  hos bortresta morföräldrar, jag har haft åtminstone någonting att göra varje dag. Idag har jag inte det. Idag hade jag tänkt att lägga mig ute i solen med teoriboken i högsta hugg. För att det ska fungera behövs det strålande sol obviously, så den planen dog ju direkt jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade.
 
Så. Det blir väl helt enkelt att ta itu med alla tråkiga saker som verkligen behövs göras. Typ städa mitt bombnedslag till rum, planera packning till roadtripen, ta en promenad (behövs definitivt lite träning, dock är träning bland det värsta jag vet - därav hamnar det under "tråkiga saker") och annat tråkigt. Sedan finns det ju lite roligare saker att göra, typ plugga körkortsteori (ändå ganska kul att utmana sig själv på testerna..), fixa naglarna, läsa böcker och så vidare. Näe, usch, jag vet knappt vad jag babblar om just nu.. en sak som också hade varit kul att göra är helt klart att fixa lite med bloggen, kanske mecka lite med designen, lägga upp en massa inlägg osv. Tyvärr känns det inte jättefrestande just nu då det mesta som har med blogg.se att göra verkar strula, det reducerar mitt tagg totalt. I skrivande stund fick jag däremot litegrann lust att åka in till stan och gå lite i affärer när jag är klar med allt här hemma. Kanske möta upp mitt hjärta när han slutar jobba.. vi får väl se hur det blir med den saken! Kanske blir det något, kanske inte. Åka in till stan är ju ingenting jag gör bara sådär direkt så vi får se..
Nu ska jag sluta skriva värdelös skit här i bloggen, det är mest ett sätt att skjuta på städningen. Skärpning Emma, var så god att ta tag i saker och ting. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0