1/3 av dagens prov avklarade

Det första av dagens tre prov är avklarat. Jag förväntade mig inte att det skulle gå bra överhuvudtaget då jag kände mig otroligt dåligt förberedd pga allt annat jag varit upptagen med att försöka hinna med på sistone. Därför blev jag väldigt positivt överraskad när nästan hela provet gick jättebra! Allt kändes klockrent utom sista uppgiften så förhoppningsvis blir det ett bra resultat. Så länge det är bättre än det förra så är jag nog nöjd!

Nu väntar strax reportageskrivning i svenska B. Jag ska försöka få så mycket som möjligt gjort på lektionen så att jag slipper göra hela uppgiften hemma. Efter svenskan blir det nationellt prov (hörförståelse) i franska steg 4 och till sist psykologiprov. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0