Ångest trots sommarlov

Tisdag. Skolavslutning. Vit långklänning. Sitta mitt på en rad i aulan utan panika och springa därifrån (score!). Fika på NV. Få se två grymma provresultat på två av proven jag stressat med senaste två veckorna - 24/25 poäng och MVG på fysik B-provet samt 47/48 (satans slarvfel..) poäng och MVG på kemi B-provet. Umgås med nyblivna NV3. Trots sommarlovsstarten spendera halva dagen kvar i skolan på vårt andra hem gamla NV för sista gången innan flytten i höst. Se pojkvännens band Insited giga och agera fotograf. Gå ut på en kvällspromenad och fota lite.
Jag har ändå hunnit med en del idag.

Tyvärr slutade denna underbara dag med väldigt mycket ångest. Jag är så så så otaggad på morgondagen, jag har nämligen körlektion 3 då. Känns inte så bra. Mitt senaste besök på trafikskolan var till viss del inte bra och dessutom har jag i dagarna avbokat två körlektioner (pga sjukdom och skolavslutning) som skulle ägt rum igår och idag.. förväntar mig nästan en hel del kommentarer om det trots att jag vet att det är helt okej att avboka. Därför känns det inte bra för imorgon. Och känns det inte bra allmänt kommer jag inte att köra bra, och vet jag att jag inte kommer att köra bra kommer jag bara att bli ännu mer stressad och ångestfylld. Fyfan. Vill inte att morgondagen ska komma. Hade det inte varit för morgondagen hade det känts rätt bra med sommarlov. Inte nu. Inte såhär. Inte när det enda jag inte orkar tänka på just nu är det enda jag faktiskt har att tänka på. Körkortet. Skit också.

Lägger strax upp ett inlägg med bilder från dagen. Ja, om blogg.se-appen fungerar det vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0