Ännu en sådan där natt

Jaha. Då sitter jag här igen och väntar på att ångesten ska lätta. Genomlider en natt som i princip är identisk med föregående. Skillnaden är att jag idag för det första ska upp till skolan, för det andra ska gå upp mycket tidigare än igår och dessutom ska jag skriva ett väldigt viktigt prov (känns så ironiskt att skriva "viktigt prov", vilket prov är inte viktigt i min värld?) efter lunch. Hur fan ska detta gå?

Jag lade mig ned alldeles nyss. Jag är inte helt lugn, dock lugnare och dessutom extremt trött så jag orkade faktiskt inte sitta kvar. Kanske räcker tiden jag satt upp och lugnade ned mig men antagligen inte. Det är bara att vara beredd på det värsta.

Värdelöst inlägg. Försöker mest att fördriva tid och uppehålla tankarna. Det går sådär för att vara ärlig. Jag tror jag lägger ned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0