En hektisk kommande vecka

Under de första dagarna på mitt tolfte och sista sommarlov har det alltså varit lite lack of kärlek.
I övrigt har jag inte haft sådär överdrivet mycket för mig på dagarna heller. Jag har haft en körlektion, övningskört lite hemma, storstädat rummet, läst litelite körkortsteori, ritat, tittat på fotboll, solat, varit och storhandlat med mamma och annat tramsigt. Det är i och för sig bra att jag tar det lugnt och laddar upp ordentligt då nästa vecka minst sagt kommer att bli hektisk! Intensivkursens mest intensiva vecka står för dörren och mitt i alltihop ska jag hinna med att fylla år och fira det också. Hujedamig. Här kommer schemat för nästa vecka:

Måndag:

Körlektion 40 min + riskettan 3 h och 15 min

Tisdag:
Körlektion 40 min + teorilektion 1 h och 30 min

Onsdag:
Körlektion 40 min + teorilektion 1 h och 30 min

Torsdag:
Min artonde födelsedag, till kvällen ska ett helt buffébord vara färdigt tills släkten kommer till mitt lilla firande.

Längre än så har jag inte tänkt än, först och främst gäller det väl att överleva ovanstående dagar och aktiviteter. Vad gäller buffén har jag i och för sig inte direkt ett jättestort ansvarsområde, efterrätterna är min lott och jag ska i princip bara slänga ihop några pajer och någon tårta, så det löser sig nog. I och för sig (nummer två) jobbar mamma hela veckan fram till torsdag och pappa är bortrest och kommer hem först på torsdag så troligtvis kommer jag även i slutändan att få ta hand om ganska många andra områden. Jaja, det löser sig det med. Det är ju faktiskt bara lördag än så länge, jag borde inte oroa mig över det där redan nu.
Just chill the fuck out, eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0