Innehållsrika dagar

Hade det inte varit för att jag av någon konstig anledning inte kan logga in på blogg.se-appen hade det blivit betydligt bättre uppdatering de senaste dagarna. Sitta vid datorn har jag varken haft tid eller lust att göra men det betyder inte att jag inte haft massor att berätta. Dessa "massor" hade varit betydligt smidigare att ta via appen, men det vill sig tydligen inte. Jag blir så arg.
 
Så vad har jag hunnit med de senaste dagarna? Drar ett urval. Jag har:
Gått riskettan, haft tre körlektioner och två teorilektioner, åkt ett flertal bussresor, spelat en massa kortspel, storhandlat, bakat en massa, gått ut och käkat med mitt hjärta och två fina vänner ("dubbeldejt" kan man kanske säga), fyllt 18 år (!), haft ett halvstort firande på födelsedagskvällen med familj, släkt, vänner samt Tomas familj och släkt, fått en massa fina presenter, skjutit iväg en champagnekork ett x antal meter, lagligt köpt en trisslott 23.59 på födelsedagen dessvärre utan vinst, firat midsommar med tio härliga människor hemma hos mitt hjärta, solat, grillat, dunkat musik, dansat, badat i pool, förtärt små mängder dock ändå en del alkohol osv osv, jag kan fortsätta hur länge som helst men jag tror att jag låter bli.
 
Jag har allt som allt hunnit med en hel del på senaste, det är knappt så att jag hänger med själv.
Nu ska det dessvärre regna hela halva veckan som kommer så det blir troligtvis en del kommande innedagar med serier, böcker (dvs deckare) och annat smått och gott. Allt kändes kalas ända tills någon gång på småtimmarna inatt då jag plötsligt började inse på riktigt hur innehållslös och seg den här sommaren kommer att bli i fortsättningen. Jag blev riktigt uppgiven och ledsen där ett tag och det blev ett sådant tillfälle där det verkligen hade varit underbart om blogg.se-appen hade gjort sitt jobb. Jag får helt enkelt ta det en annan gång.
På återseende.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0