Jag är så stolt över mig själv

Hej bloggen!
Idag var jag på ett topphemligt möte i Sturegallerian, standard men sååå spännande! Vad kan det ha handlat om då tro!? Det kan jag tyväärr inte berätta än hihi! Ni får väl se någon gång kanske! Måste kila, pusspuss! <3

Eller? Nja.. snarare typ:

Hejsan hoppsan säger jag som för tillfället är sjukt stolt över mig själv.
Dagen har varit så jäkla random, så jäkla påfrestande men samtidigt så jäkla bra! Jag tar det från början: redan i förra veckan bestämdes det att jag och två klasskompisar idag skulle åka in till Stockholm tillsammans med några representanter från våra parallellklasser för att möta en dude från Studentmäklarna med uppdraget att boka in en studentskiva till nästa vår! Dock, i och med att jag varit sjuk hela helgen och fortfarande inte kände mig helt hundra igårkväll bestämde vi att de andra skulle åka utan mig. Så så såg det ut ända tills mitt på dagen idag en halvtimme innan deras tåg skulle gå då det plötsligt visade sig att vi bara hade en representant kvar från klassen som kunde åka. Det hela slutade med att jag fick "mana up", offra mig för laget (klassen) och kriga iväg i alla fall!

Oj, oj, oj, oj.. så mycket jobbiga saker på en gång...
* Tågresa in till stan och hem från stan med folk som inte riktigt är så pass nära som exempelvis pojkvännen (vilket folk nästan måste vara för att jag ska känna mig helt socialt bekväm i jobbiga situationer), till och med med några jag knappt känner.
* Lång tid spenderad inne i stan långt hemifrån och alltså utan människor jag känner mig helt trygg med.
* Göra en sådan här grej när man inte alls känner sig frisk.
* Ett viktigt möte där man faktiskt måste vara engagerad och delaktig oavsett hur ångestfyllt det är.

Osvosv, jag kan inte ta upp alla små detaljer för då blir listan oändlig.

Jag tror man hajar, många jobbiga saker på en och samma gång. Trots detta gick det så sjukt jävla bra!! Jag var bara nära panik två ynka gånger och det bröt aldrig ut i ett rent helvete utan stannade någonstans innan, helt jäkla otroligt. Förstår inte hur det kunde gå så sjukt bra men jag är otroligt glad att det gjorde det! Förutom att jag lyckades genomlida det hela utan att må psykiskt jättedåligt hade vi faktiskt väldigt trevligt där inne i stan allihop! Dessutom gick själva mötet kanonbra. Först mötte vi upp duden från Studentmäklarna i Sturegallerian så ja, det jag skrev ovan stämmer delvis faktiskt haha. Mötet inleddes där för att sedan fortsätta med en visning på en nattklubbslokal. Efter att ha sett den samt gått igenom kontraktet bestämde vi oss för att satsa på det, så vi skrev under och nu är det klart! Lokal och datum kirrat, nu gäller det bara att betala ett förskott samt sälja en massa biljetter i höst! Jag tror faktiskt att det kommer att bli riktigt coolt, blev taggad på att besöka nattklubben vi bokade redan innan vår skiva haha. Kanske blir min första utgång där, vi får väl se! Tio dagar kvar för övrigt, sedan smäller det!
Åh. Jag är helt galen just nu. Fyfan vad kulkulkul, mår så brabrabra, är så gladgladglad och är så stoltstoltstolt över mig själv!



Går allt som det ska äger min klass blivande NV3:s studentskiva rum på Ace nästa vår! Can't wait!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hihi vi har också genom studenmäklarna, dom låter ju mest pålitliga :D meeen räkna med att jag går på din studentskiva :D <3333

2012-06-11 @ 21:22:38
URL: http://phbynatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0