Miss Skeptical i farten

Nu har jag precis tagit kvällens tabletter och däribland mina Atarax för första gången på ett tag, i detta fall cirka en vecka. Jag har varit uppe till sent på nätterna i princip varje dag den senaste veckan och att ta "kvällsAtaraxen" mitt i natten är inte att ens överväga, om jag nu inte av någon anledning plötsligt skulle få för mig att det är en jättebra idé att sova bort halva den påföljande dagen.
Nu blir det troligtvis att läsa ytterligare en isländsk deckare och sedan hoppas på att läsandet inte gör mig för paranoid för att kunna sova sedan. Förhoppningsvis gör Ataraxen mig rätt avtrubbad så risken är väl i och för sig inte jättestor. Imorgon är det fredag, men det lär inte direkt göra detta relativt innehållsfattiga sommarlov roligare. Idag lever jag verkligen upp till mitt bloggnamn, "Miss Skeptical" är helt klart i farten. I better wake up as a whole new person tomorrow, eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0