Präglat av stress

Hej.mitt.liv.präglas.just.nu.av.stress.

Blev inget nationellt prov i franska. Det blev att sitta still i sjuttiofem minuter och inte göra ett skit mer än att vänta på ett betygsamtal som i slutändan inte hanns med. Värd lektion, my ass. Psykologiprovet visade sig vara en riktig fetingvariant. Det var inte vidare värst svårt men nog tog det tid att skriva alltid. För en kvart sedan gick jag ut från skolans byggnader efter två timmars provskrivning, helt mör i både kropp och huvud. Hem och vila hela kvällen nu då efter dagens två prov? Nähedå, inte det nej. Snarare hem, stressa järnet, snabbt slänga i sig en macka, tycka väldigt mycket synd om sig själv och därför tröstäta mängder med kladdkaka och sedan sticka iväg igen. Pojkvännens lillasysters teaterföreställning står för dörren och den tänker jag för allt i världen inte missa. Jag blir upphämtad om fem så jag ska inta en huvudvärkstablett och sedan snöra på mig skorna igen. See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0